Vandretur med veninden (Pigesex)
Erotiske noveller skrevet af  _anonymous_

Udgivet: 17-09-2023 00:01:00 - Gennemsnit: 5  Udskriv
Kategori(er): Pigesex | Almindelig sex | Fantasi | Oralsex | Offentlig
Antal tegn:11365
Del

Del 1:

Min veninde Line (28 år) og jeg selv Ida (25 år) havde kendt hinanden i godt 2 år. Vi havde lært hinanden at kende gennem vores yoga hold, som vi begge dyrkede nærmest dagligt. Vi var egentlig begge introverte og ikke så udadvendte, men når man ser hinanden dagligt kan man ikke lade være med at hilse og stille og roligt var vi begyndt at snakke sammen. Det viste sig at vi begge havde mange fælles interesser ud over yoga, f.eks. vi elskede både natur, rejser, vandring, musik og meget andet. Så vi var også begyndt at mødes og hyggede os sammen uden for yoga holdene.

En dag ringede Line og var helt ude af den, hun havde fundet ud af at hendes kæreste gennem 7 år var utro. Hun var sønderknust og jeg brugte en del tid på at trøste hende.
Der var vel ca. 1½ måned efter hendes brud med kæresten, da hun ringede og spurgte om jeg ville med til Tenerife og vandre. Hun havde bestilt billetterne for længe siden, og det var meningen at kæresten og hende skulle på vandreferie, men hun ville ikke lade billetterne gå til spilde og ville derfor høre om jeg ville med.. Der skulle ikke meget betænkningstid til, jeg sagde ja med det samme og sagde til hende at det kunne være mega hyggeligt, der var alligevel ikke nogen af os der havde en kæreste, så 2 ugers vandring på Tenerife lød som en god ide.

*** 1 måned senere ***
En måned senere sad vi i flyveren sammen og var på vej til Tenerife, vi havde pakket hver vores rygsæk og havde et 2 mands telt med.

Da vi ankom var planen at vi skulle have en enkelt overnatning på et hotel og så startede vandreturen næste morgen. Vi havde sikret os transport ind til hotellet hvor vi skulle starte ud med vandringen næste dag og ankom sen eftermiddag. Vi fik smidt vores rygsække på hotelværelset og nåede lige nøjagtig tidsnok ned i et supermarked for at at købe lidt proviant til vandreturen, vi vidste at der ca. skulle være nok til de første 5 dage og at vi kunne filtrere vand undervejs.

Vi sov godt i hver vores seng den nat og fik os en god morgenmad inden vi skulle på eventyr.

*** På eventyr ***
Dagen startede perfekt ud, vi havde fordelt fælles bagage som mad, telt, trangia etc. så det ikke blev for tungt for nogen af os.

Vejret var skønt og efter 8 timers vandring var vi kommet godt ud blandt bjerge og væk fra masseturismen. Vi havde bevidst fundet en rute, der ikke var så turistet, da vi begge bedst kunne lide den rene natur uden alt for mange mennesker.

Vi havde fundet en god spot at slå telt op ved en lille bjergsø, og tændt et bål og lavet noget mad, de havde også købt et back in a box vin, hvor de kun havde tage posen med for at spare plads, og vi sad og nød maden og naturen sammen. Det havde været en fuldkommen vidunderlig dag, og vi havde nydt hinandens selskab hvert et sekund.

Da vi havde spist, sagde Line at hun ville have en dukkert i søen, så ville hun være klar til natten. Jeg var enig og tog mit vandretøj af og stod nu i trusser klar til at springe i vandet, men der var det, at jeg opdagede, at Line havde smidt tøjet og var på vej i vandet. Jeg fulgte trop og smed mine trusser og gik ud til hende. Det var fantastisk at bade sammen nøgen i en bjergsø - koldt - men fantastisk. Da vi kom op igen tog Line sine trusser og sportsbh og gik ned til søen og vaskede dem og hang dem tørre, og sagde jeg sover nøgen i nat, så kan tøjet tørre. Jeg beundrede Lines krop, hun var utrolig smuk og det var faktisk første gang jeg så hende nøgen, hun havde en smuk glatbarberet fisse og havde et par gode c-skåls bryster.

God ide, sagde jeg til Line og tog mine trusser og sportsbh og vaskede dem og gik tilbage til Line. Må jeg spørge om noget, sagde Line. Naturligvis svarede jeg. Jeg kan se at du har en piercing i hvert bryst og en forhud piercing ved klitoris - gør det ikke ondt?

Jeg svarede lidt rød i ansigtet, at det havde gjort temmelig ondt, da jeg fik dem, og at det var en ex kærestes ide. Men også at jeg faktisk var blevet ret glad for dem, for de øgede stimuleringen ved sex og sexlyst.
Hmm spændende sagde Line, min ex havde nærmest modstand mod piercinger og tatoveringer, sagde hun. Vi snakkede lidt om dumme kærester og ikke mere om piercinger, og faldt i søvn nøgne i vores soveposer.

** Næste dag **
Til vores held var vores tøj tørt næste morgen og vi pakkede sammen og spændte vandrestøvlerne på og drog af sted.

Ved 15 tiden brød der et uvejr ud og der regnede helt sindssygt, der var ikke nogle steder vi kunne komme i ly, så der var ikke andet for end at fortsætte. Vi havde gået en times tid i regnen, da vi fandt et lille indhak hvor vi kunne hvile lidt for regnen, vi tog rygsækkene af og spiste en snackbar og fik lidt vand. Da jeg ville rejse mig for at fortsætte turen, kom jeg til at skubbe til en af vores tasker, hvilket under normale omstændigheder ikke ville betyde alverden, men pga. de store mængder regn betød det at taske gled, og inden vi nåede få kigget os omkring var den gledet ned af klippevæggen. Vi prøvede at se om vi kunne få fat i den, men der var slet ikke nogle chancer for at det ville kunne lade sig gøre, den var faldet mindst 50 meter ned af en stejl klippe.

Efter af jeg havde banket mig selv i hovedet mindst 1000 gange for min dumhed og at Line havde forsikret mig om at det var ok lige så mange gange, fik vi gjort status på skaden.
Vores telt var mistet, mit reserve tøj var væk, heldigvis havde vi stadig vores Trangia køkken og vi havde stadig en hel nudelretter, vandfilter og rødvinen vi også stadig.

Ifølge vores medbragte kort, så det ud til at vores bedste bud på overnatning det vilde vejr, ville være at gå yderligere en times tid og så finde en grotte vi kunne overnatte i.

Efter ca. en times gang i regn nåede vi slukørede frem til en grotte, der var stor nok til at vi kunne kravle ind i den for at overnatte. Vi fik samlet lidt tørt træ der lå inde i grotten og lidt kvas til at tænde op med, ligesom vi også vi tændte op i trangia køkkenet og lagde et liggeunderlag som vi kunne sidde på.

Da der var gang i bålet og vi fik vi taget alt vores våde tøj af og sad i nu bare i trusser, mens bålet stille og roligt tørret vores tøj. Heldigvis var temperaturen sådan set ok, det var mere det at vi var våde der gjorde at det var koldt, og med lidt hjælp fra bålet så var det faktisk en ok temperatur i grotten. Har du noget imod at jeg også smider trusser, sagde jeg til Line, jeg har brug for så meget tøj som muligt er tørt til i morgen. Line sagde at hun havde tænkt den samme tanke, så vi sad nu begge vores tøj og nu nøgne sammen ved bålet.

Vi fandt en kop til os hver og skålede i rødvin, og sagde i morgen bliver en bedre dag. Under omstændighederne var det faktisk hyggeligt og vi grinede, snakkede og hyggede, og vi blev nok også en smule beruset. Jeg kunne også mærke en anden ting, og det var at jeg var begyndt at have anderledes følelser for Line, følelser som om at jeg var lidt småforelsket i hende - det var absolut nyt for mig at have den slags følelser for en pige.

Det var ved at være ret mørkt udenfor og tid til at få lidt søvn, problemet var bare at der manglede en sovepose og der manglede også tørt tøj til at sove i nu, hvor der ikke var telt og sovepose til alle. Line foreslog at vi begge kunne sove med hendes sovepose over os, hun lynede den op så den fungerede som en dyne og vi lagde os det bedste vi kunne på liggeunderlaget. Vi bliver nødt til at ligge i ske, sagde Line - der er ikke plads til os begge her, med mindre vi ligger i ske, og så kan vi også bedre holde varmen. Hun vendte sig om så hun lå med sin varme krop mod min ryg.

Jeg kunne mærke hendes bryster mod min ryg og hendes nøgne krop mod min.

Jeg havde svært ved at falde i søvn, ikke fordi jeg ikke var træt, men fordi at jeg nød at mærke Lines krop mod min - og det tændte mig. Det var svært for mig at acceptere at jeg tændte på min veninde, tankerne fløj rundt, men til sidst faldt jeg i søvn. Efter at have sovet noget tid vågnede jeg igen, jeg kunne mærke Lines hånd omkring mit ene bryst, min første tanke var at det sikkert var vanen med at sove sammen med kæresten der gjorde at hun holdt om mig Men jeg ville ikke fjerne hendes hånd, for jeg nød hvert et sekund af det. Min brystvorte var mellem to af hendes fingre, og piercingen i brystvorten pirrede mig hver gang jeg trak vejret, for det fik hendes fingre til at rykke lidt i piercingen. Igen var jeg tændt - helt vildt tændt. Jeg besluttede mig for at bare nyde det så længe det varede…

Efter lidt tid flyttede Line sin hånd fra mit bryst til stor ærgrelse hos mig. Hendes hånd flyttede sig fra mit bryst, og gled ned af min krop, hvilket jeg nød, igen virkede det som om at det var i søvne, men der var det at jeg blev overrasket, for hendes hånd gled ned til min tændte fisse. Jeg kunne mærke at først rørte hånden blot min fisse, men stille og roligt var der et par fingre, der legede med min fisse. Jeg prøvede at lade som ingenting, men da jeg kunne mærke at en finger prøvende legede med min åbning og blev klistret til i mine safter, og efterfølgende tvang sin vej op i min fisse, stønnede jeg højlydt.

Jeg kunne mærke hendes ånde på mit øre og en tunge, der begyndte at lege med øret, tænder der pirrende, bed mig i øret og endnu en finger, der trængte op i min fisse. Hendes fingre kneppede nu min fisse med et højere og højere tempo. Jeg var helt magtesløs og overgav mig fuldkommen over til liderligheden.

Hun vendte mig over på ryggen og begyndte at tungekysse mig mens hun kneppede min fisse med fingrene. Hendes tunge begyndte at gå på opdagelse på mine bryster, hvor hun legede med mine piercinger med tungen, det tændte mig sindssygt meget. Og da hun gik videre på opdagelse, ned af min krop, og ned til min fisse med tungen for at lege med min piercing og klitoris, kom jeg i en kæmpe orgasme.

Det varede flere minutter inden orgasmen havde lagt sig - det var den bedste orgasme i mit liv.

Jeg ville gengælde oplevelsen og bad Line lægge sig på ryggen og begyndte at slikke hende, hun var godt våd, det havde helt sikkert også tændt hende. Jeg var ny i det at slikke fisse, men gjorde mit bedste og tænkte på hvad jeg selv kunne lide og det havde tilsyneladende også en ret god effekt på Line, for hun stønnede højlydt under min behandling.

Jeg lod to fingre kneppe hendes fisse, mens en tredje pirrede hendes bagerste hul og mellemkødet. Da jeg kunne høre at hun var tæt på at komme, satte jeg tempoet op og lod fingeren, der pirrede hendes røvhul, glide helt op i hendes røv. Det sendte Line ud over kanten og hun skreg sin orgasme ud.

Her lå vi nøgne og udmattede efter en lang dag og hed elskov på ryggen i en grotte på Tenerife, mens der stadig var gløder på bålet, der varmede os. Jeg vendte mig mod Line og sagde til hende at jeg troede at jeg var blevet småforelsket i hende. Line svarede ved at give mig et hedt kys - også jeg, sagde hun til mig.

Livet var ikke så slemt igen, nok havde dagen været ganske forfærdelig med det dårlige vejr, men lige i det øjeblik, kunne jeg ikke have haft det bedre - livet var godt.

Erotiske noveller skrevet af  _anonymous_

Del
123

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(5)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

Jamie.(M) 01-11-2023 08:18
Sød og dejlig novelle

prosit(m) 27-09-2023 00:49
😍

husvenmb(m) 18-09-2023 08:10
dejlig begyndelse

Skalvi(M) 18-09-2023 00:08
Mmm sikke dejlig måde at vågne på

Krudsedulle(k) 17-09-2023 13:38
Virkelig en sød og dejlig historie 🌸

CarloX(M) 17-09-2023 09:02
Glæder mig fortsættelsen.. Friske kvinder der nyder det..

Admiral14(K) 29-08-2023 08:00
Dejligt tur ❤️

Her ses læsernes bedømmelse af historien